Nocilla

3.865m d'entrepà de Nocilla per combatre la fam

No tothom pot presumir d’haver batut un Guiness World Record... Nocilla, pot. I nosaltres estem molt orgullosos d’haver ajudat a fer d’aquest repte una realitat. Un repte amb un gran valor afegit: la seva vessant social.

A Bakery creiem que és possible vincular totes les campanyes que realitzem a fins socials. Així doncs, no només vam crear l’entrepà més gran del món sinó que, a més, el principal propòsit d’aquest entrepà va ser ajudar a combatre la fam. Com? Repartint els gairebé 4 km. d’entrepà entre els assistents i la Fundació Banc dels Aliments.

Un bon case study d’acció transmèdia amb una app de Facebook ad hoc que va ser dinamitzada a xarxes socials amb un branded content protagonitzat per actors de la sèrie Polseres Vermelles.

Un projecte per a Nocilla, en col·laboració amb la Fundació Banc dels Aliments i la seva campanya “La fam no fa vacances”, que demostra que es pot aconseguir un ROI important per a la marca invertint a la vegada en la societat i en les persones.