Honda

La campanya d'Honda "El Poder dels Somnis" vol emfatitzar la filosofia del fundador Soichiro Honda: els somnis com a inspiració per a crear productes innovadors. Aquesta filosofia aplicada a la vida, són els somnis els que ens ajuden a lluitar pel dia a dia i superar-nos per intentar assolir-los.
Qui millor que Andrés Iniesta, Marc Márquez i Dani Pedrosa per a traslladar-nos el poder dels seus somnis?

Spot: El projecte consta de tres peces principals; dos a mode de teaser per a mostrar l'evolució dels esportistes i la seva lluita pels seus somnis des de ben petits, fins arribar a la peça final amb els tres esportistes actualment.

Amb una postproducció molt treballada vam aconseguir que l'ombra del nou Honda Civic Tourer fos el contenidor de tots els valors que calia traslladar al consumidor.

Branded Content: A banda de les tres peces de campanya, en l'estratègia online calia generar molt més contingut per viralitzar-lo i generar conversa: preses falses dels esportistes, making off, escenes inèdites... en les quals es pot veure sense embuts les reaccions naturals i divertides dels prescriptors.

El resultat és un projecte de més d’1.5 milions de visualitzacions i repercussió en tots els mitjans de comunicació, tant esportius com generalistes, amb fins i tot alguna obertura als informatius.