Conservas Dani

L’engagement com a mirall de la satisfacció

El projecte amb DANI té dues grans ramificacions. D'una banda, l'estratègia digital posant èmfasi en generar una simbiosi entre les xarxes socials i la seva botiga online. De l'altra, els continguts corporatius com per exemple catàlegs i vídeos per a presentacions a fires.

Tot va començar amb el programa de Catalunya Ràdio "Entre Tapes", on els millors pilots de moto del món eren entrevistats en els bars més emblemàtics de Barcelona mentre prenien un aperitiu de Conservas Dani.

A partir d'aquesta experiència, vam desenvolupar un Storytelling associat als valors de la marca, dissenyant continguts que incidissin en la història, tradició, les propietats saludables dels seus productes i, no podia ser d’una altra manera, el #momentoaperitivo.

El seu actiu principal el trobem en el colossal engagement, aconseguint una ràtio del 0,96% molt superior a la mitjana del 0,52% de les marques del seu rang, i superant en alguns continguts el 10% de ràtio d'engagement. Desxifrant els grans números en conceptes, això significa: implicació, interacció, fidelitat i vincle afectiu amb l'empresa.

La importància d'una història ben explicada. El rendiment d'una estratègia digital ben treballada.

Vols conèixer més coses sobre aquest projecte?

(#momentoaperitivo)

(Entretapes)

(Promo Pack Motos i Amigos)

(La Ruta de las Especias)